Простий аналіз листів Міністерства інфраструктури України дає зрозуміти, що наша увага до непрозорого процесу планування водного транспортного шляху Е40 через зону відчуження ЧАЕС – виправдана. Інформація про планування будівництва всіляко приховується. В цій новині наведемо низку прикладів такої неправдивої інформації. Щодо кожного з них нами направлені звернення до Генеральної прокуратури України з проханням встановити причини надання неправдивої інформації чиновниками Міністерства.
Як ми повідомляли http://epl.org.ua/announces/mininfrastruktury-proponuye-oprominyuvaty-turystiv-radiatsiyeyu/, Міністерство інфраструктури України, шукаючи шлях узаконити будівництво водного шляху Е40 через Зону відчуження ЧАЕС, заявило про те, що шлях буде не транспортним, а туристичним. Так, з повідомлень у пресі ми дізнались, що Міністерство інфраструктури України планує розвиток водного транспортного сполучення «Київ (Україна) – Мозир (Республіка Білорусь)», через Київське водосховище, р. Дніпро і р. Прип’ять. Зокрема, у повідомленні йдеться про те, що такі плани озвучує заступник директора департаменту морського і річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олексій Геращенко (https://profi.travel/news/40936/details ).
Як нам повідомило Мінінфраструктури, міждержавні переговори щодо будівництва водного шляху веде Адміністрація річкових портів України.
Від Адміністрації річкових портів України, яка повідомила, що не є суб’єктом жодних міжнародних перемовин, в тому числі і з цього питання.
Другою неправдивою інформацією, яку поширює Мінінфраструктури є відомості про те, що у самого Міністерства немає жодних дорожних карт і інших документів щодо розвитку судноплавства по р. Прип’ять.
Втім на офіційному сайті Мінінфораструктури не лише розміщена інформація про підписання дорожної карти але й розміщено зображення Міністра Володимира Омеляна в момент її підписання:
«Сьогодні ми підписали Дорожню карту з деталізацією і етапами реалізації проектів з розвитку судноплавства на річках Дніпро і Прип’ять», – наголосив Володимир Омелян. https://mtu.gov.ua/news/29348.html
Актуальна інформація про кампанію протистояння проекту водного шляху Е-40 розміщена на сайтах http://stope40.org ; https://www.youtube.com/watch?v=75KGIq7SToU
Попередні повідомлення на тему Е-40:
1. Мінприроди України: водний шлях Е-40 становитиме екологічну небезпеку
2.Водний шлях через зону відчуження покращить водопостачання 2/3 населення України?
3. Водний шлях Е-40 загрожує виконанню угоди про асоціацію з ЄС
http://epl.org.ua/announces/vodnyj-shlyah-e40-zagrozhuye-vykonannyu-ugody-pro-asotsiatsiyu-z-yes/
4. Судноплавний шлях Дніпром лобіює президентська партія та «НІБУЛОН»
http://epl.org.ua/announces/7705/
5. Водний шлях Е-40: загроза радіаційного забруднення Дніпра
http://epl.org.ua/announces/vodnyj-shlyah-e-40-zagroza-radiatsijnogo-zabrudnennya-dnipra/
6. Непрозоре підписання дорожньої карти Е-40: екологічні ризики
http://epl.org.ua/announces/neprozore-pidpysannya-dorozhnoyi-karty-e-40-ekologichni-ryzyky/
7. Нардепи нишком узаконюють водний шлях Е-40
http://epl.org.ua/announces/nardepy-nyshkom-uzakonyuyut-vodnyj-shlyah-e40/
8. Проект водного шляху Е-40: позиції міністерств розходяться
http://epl.org.ua/announces/zvernennya/
9. ПОТАЙ ВІД УКРАЇНЦІВ РОЗПОЧАЛИ ПІДГОТОВКУ ДО РИТТЯ КАНАЛУ В ЗОНІ ВІДЧУЖЕННЯ
10. ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ НЕ ПІДТРИМУЄ БУДІВНИЦТВО ВОДНОГО ШЛЯХУ Е-40 ЯК ШКІДЛИВОГО ДЛЯ ДОВКІЛЛЯ
http://epl.org.ua/announces/proekt-vodnogo-shlyahu-e-40-pozytsiyi-ministerstv-rozhodyatsya/
11. ТРАНСПОРТНИКИ УКРАЇНИ І БІЛОРУСІ ДОМОВИЛИСЬ ВТАЄМНИЧИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО Е-40
12. Бізнес-спілки Білорусі і України виступили на захист екологічних прав
http://epl.org.ua/announces/biznes-spilky-bilorusi-i-ukrayiny-vystupyly-na-zahyst-ekologichni-prav/
13. Мінінфраструктури пропонує опромінювати туристів радіацією
http://epl.org.ua/announces/mininfrastruktury-proponuye-oprominyuvaty-turystiv-radiatsiyeyu/