ЕПЛ (надалі – Організація) для підвищення якості і прозорості своєї фінансової діяльності та з метою дотримання антикорупційної політики Організації оголошує тендер на закупівлю послуги проведення комплексного аналізу економічної складової транспонування та впровадження Оселищної і Пташиної директив в Україні
І. Технічне завдання для проведення комплексного аналізу економічної складової транспонування та впровадження Оселищної і Пташиної директив
Проаналізувати стан фінансування заходів зі створення, функціонування та розвитку Смарагдової мережі в Україні. (Аналіз фінансової спроможності та розробка пропозицій щодо підвищення інституційної спроможності відповідних інституцій, серед іншого, має містити пропозиції щодо диверсифікації джерел фінансування для збереження територій Смарагдової мережі, необхідних законодавчих та інституційних змін, а також щодо створення компенсаційного механізму для власників землі для компенсації обмежень у використанні землі на територіях Смарагдової мережі).
- Провести аналіз бюджетного (фінансового) впливу регуляторних актів (проєкту закону і пакету підзаконних нормативних актів) з транспонування та впровадження Оселищної і Пташиної директив згідно з Постанови КМУ від 11 березня 2004 року № 308.
- Провести економічний аналіз впровадження директив, зокрема:
Провести розрахунок вартості трьох варіантів інституційної реформи для транспонування і впровадження Оселищної і Пташиної директив в Україні.
Провести розрахунок середньої вартості розробки та реалізації плану управління територіями Смарагдової мережі (До прикладу, в ЄС середня вартість розробки і управління територією NATURA 2000 складає 63 євро на 1 га. Враховуючи, що Смарагдова мережа в Україні на сьогодні охоплює близько 8 млн. га, необхідні витрати на наступні шість років (термін, визначений законопроєктом для розроблення плану управління територією Смарагдової мережі) становить 800 млн. гривень, або 133 млн. гривень на рік. При цьому, ці витрати будуть меншими, оскільки плани управління територіями Смарагдової мережі можуть бути складовою частиною інших проєктних та планових документів, на які держава вже виділяє кошти.)
Провести розрахунок вигод від створення і функціонування територій Смарагдової мережі, показати економічну цінність територій Смарагдової мережі (туризм, екосистемні послуги, ресурс для відпочинку та рекреації, робочі місця). (До прикладу. За даними, що розміщені на офіційному сайті ЄС, вигоди від функціонування об’єктів NATURA 2000 в ЄС оцінено в 200 – 300 млрд. євро на рік. За рахунок відвідування об’єктів NATURA 2000 в ЄС утримується від 800 тис. до 2 млн. робочих місць. У Бельгії оцінено, що вигоди за рахунок відновлення водно-болотного угіддя на території NATURA 2000 становлять від 640 тис. євро до 1,65 млн. євро на рік за рахунок зменшення негативних наслідків повені, послаблення зміни клімату).
Проаналізувати методики ЄС, за якими обраховуються вигоди від територій NATURA 2000 і дати рекомендації для методик обрахунку вигод від територій Смарагдової мережі.
Спільно з командою проєкту провести розрахунок пропозицій для Європейської комісії щодо спільного фінансування Співтовариства, яке було б необхідним Україні для виконання обов’язків в частині транспонування і впровадження даних директив.
ІІ. Вимоги до участі у тендері
Для участі у тендері зацікавлені особи чи організації мають подати такі документи:
1) лист зацікавленості, в якому зазначені назва організації, адреса, контактна інформація (телефон, e-mail, адреса WEB-сайту), прізвище, ім’я та по батькові контактної особи, а також банківські реквізити та індивідуальний податковий номер платника податків для ФОП або код ЄДРПОУ для юридичних осіб.
Лист має бути підписаний та пропечатаний печаткою ФОП або юридичної особи. Лист повинен містити запевнення незалежності; розуміння обсягу робіт, що повинні бути виконані згідно з усіма етапами Технічного завдання, зазначеного в п. I;
2) копію Витягу про реєстрацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірена);
3) копію статуту організації;
4) копію документів про реєстрацію як платника податків;
5) довідку про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством;
6) комерційну пропозицію (кошторис) в гривнях, зазначивши загальну вартість послуг та контакти відповідальної особи, яка уповноважена відповідати на запитання щодо тендерної пропозиції;
7) приклади надання аналогічних послуг (бажано);
8) рекомендації від клієнтів, включаючи ІГС (бажано).
ІІІ. Критерії оцінки тендерних пропозицій
Заявки, які не відповідають вимогам, у тендері не розглядатимуться.
Тендерні заявки будуть оцінюватись за такою системою критеріїв:
Критерій 1 «Вартість послуг» – максимум 30 балів.
Критерій 2 «Досвід у сфері» – максимум 35 балів: досвід роботи в галузі від 5 років – 20 балів; наявність досвіду роботи з ІГС – 15 балів.
Критерій 3 «Кваліфікація» – максимум 35 балів.
Розрахунок балів за кожним критерієм буде відбуватись на основі таких коефіцієнтів:
Назва коефіцієнту | Суть коефіцієнту | Значення коефіцієнту |
Незадовільно | Недостатній досвід /кваліфікація або найвища з запропонованих вартостей послуг | 0 |
Достатньо | Задовільно у деяких аспектах, проте не в цілому, або вартість є значно вищою за найменшу цінову пропозицію | 0,4 |
Задовільно | Задовільно, проте не вистачає суттєвих переваг або якість є нерівномірною. За критерієм «вартість послуг» – вартість є суттєво вищою за найменшу цінову пропозицію | 0,6 |
Добре | Адекватна якість і відповідність меті, або вартість є вищою за найменшу цінову пропозицію | 0,8 |
Дуже добре | Гарна якість загалом або вартість є найнижчою з запропонованих | 1 |
Таким чином, якщо максимальна кількість балів за певним критерієм становить 20, то ”Добре” позначатиме 0.8 x 20 = 16 балів.
Терміни
Подання тендерних заявок за цим технічним завданням – до 17:30 20 листопада 2024 року.
Відкриття тендерних заявок та засідання Тендерної комісії – об 11:00 21 листопада 2024 року.
Передача протоколу засідання Тендерної комісії на затвердження Правлінню ЕПЛ – 21 листопада 2024 року.
Оголошення остаточного рішення про обрання підрядника на сайті ЕПЛ http://www.epl.org.ua/ – 25 листопада 2024 року (дата може уточнюватися).
Попередня дата укладання угоди та початок надання зазначених у Технічному завданні послуг– кінець листопада 2024 року (дата може уточнюватися).
Усі учасники тендеру отримають копію протоколу засідання тендерного комітету електронною поштою.
Контакти
З будь-якими питаннями щодо технічного завдання та участі у тендері можна звертатись у письмовій формі до office@epl.org.ua до 17:00 19 листопада 2024 року.
Запитання та відповіді на них будуть опубліковані на сайті ЕПЛ у розділі «ЕПЛ: анонси та події».
Тендерну пропозицію надавати українською мовою за адресою: МБО «Екологія – Право – Людина», а/с 316, м. Львів, 79000 (для рекомендованих листів) або вул. Івана Франка, 9, оф. 1А, м. Львів, 79005 для доставки кур’єрською поштою або у сканованому вигляді надсилати на електронну скриньку office@epl.org.ua