Представники ЕПЛ під час робочого візиту у Бразилію мали можливість спостерігати за неймовірною природою міста Брумадінью, штату Мінас-Жерайс, що розташоване у південно-східному регіоні Бразилії. Цей штат славиться своїми унікальними природніми екосистемами, рослинний світ представлений здебільшого тропічними багаторічними рослинами. Багато рослин, які вдалось побачити у цьому регіоні, є звичними українцям кімнатними рослинами, які в Україні можуть рости лише в приміщеннях.
Такі неймовірні природні місця вкотре нам нагадують, наскільки важливо охороняти довкілля, розширювати території природно-заповідного фонду, а також дотримуватись вимог екологічної безпеки, щоб цю природню красу мали змогу бачити і наступні покоління людей.
Однак, місто Брумадінью, ховає в собі страшну трагедію в історії міста та особливо довкілля. Саме в Брумадінью у 2019 році сталася аварія на дамбі хвостосховища на залізодобувній шахті, що утримувала воду з відходами металургійної промисловості, в результаті утворений селевий потік затопив місто, загинуло 272 людини, заподіяно значну шкоду довкіллю через забруднення земель, водойм, знищення рослинності. В цьому матеріалі https://surl.li/hxketw ЕПЛ розповідали про відвідини Меморіалу Брумадінью (Brumadinho Memorial), що є місцем пам’яті, створеним на вшанування жертв цієї катастрофи.
Штат Мінас-Жерайс, а саме його округ Бело-Оризонте, є центром районів гірничої промисловості, з видобутку залізних та марганцевих руд, тут зосереджена значна кількість гірничодобувних підприємств, що містять відкритті кар’єри. Такі кар’єри, на фоні зелених гір, виглядають як «відкриті рани», які викликають засмучення, оскільки відновити ці території уже не виявиться можливим, вони назавжди будуть втраченими.
В наступному матеріалі ЕПЛ розповість про візит своїх представників до міста Маріанна, де в 2015 році сталась техногенна катастрофа на дамбі хвостосховища іншого гірничодобувного підприємства у Маріанській Затоці. Це підприємство також належало компанії Vale S.A., яка є винуватцем аварії в Брумадінью, після настання якої компанія втратила ліцензію на експлуатацію восьми хвостосховищ у Мінас-Жерайс.






