ЕПЛ (надалі – Організація) бажає отримати послуги з розробки дизайн-проектів, друку та розміщення банерів, сіті-лайтів із соціальною рекламою у сфері охорони довкілля, соціальної реклами у ЗМІ з актуальних питань охорони довкілля.
З метою отримання кваліфікованих послуг з розробки дизайн-проектів, друку та розміщення банерів, сітілайтів із соціальною рекламою у сфері охорони довкілля Організація проводить тендер. Запрошуємо юридичних та фізичних осіб-підприємців, що працюють у даній сфері надання послуг, взяти участь у тендері на закупівлю послуг з розробки дизайн-проектів, друку та розміщення банерів, сітілайтів із соціальною рекламою у сфері охорони довкілля, соціальної реклами у ЗМІ з актуальних питань з охорони довкілля з 01 грудня 2017 року до 01 червня 2018 року.
Результатом тендеру буде відбір юридичної особи – господарського товариства чи ФОП на надання відповідної послуги. Якщо вас зацікавила дана пропозиція, то просимо вас надіслати:
1. Лист про зацікавленість.
Лист про зацікавленість повинен містити таку інформацію про юридичну особу чи ФОП:
1.1. Повна назва (для юр. особи) чи ПІП (для ФОП)
1.2. Тип товариства ( для юр. особи)
1.3. Адреса
1.4. Номер телефону
1.5. Номер факсу
1.6. Електронна пошта
1.7. Веб-сайт (якщо є)
1.8. Індивідуальний податковий номер платника ПДВ (якщо особа є платником ПДВ).
1.10. Банківські реквізити організації (для юр. особи чи ФОП).1.11. Інші документи, які мають бути надані додатками до листа зацікавленості:
1.11.1. копія документа, що підтверджує державну реєстрацію в ЄДРПОУ (копія свідоцтва про держреєстрацію/копія Виписки про реєстрацію з ЄДРПОУ завірена).
1.11.2 Копія паспорта та ідентифікаційного номеру (лише для ФОП, завірені) та копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є у юр. особи чи ФОП, завірена).
1.11.3.Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (якщо є, завірена).
1.11.4. Копія статуту юр. особи (завірена).
1.11.5.Копія ліцензії/ дозволу про надання відповідних послуг (якщо необхідні, завірена).
1.11.6. Копія документа, підтверджуючого статус платника єдиного податку (якщо особа є платником єдиного податку та якщо такий документ був отриманий, завірений).
2. Кошторис (бюджет): перелік послуг, їхня вартість. Вартість послуг має включати: а) вартість розробки дизайн-проектів банерів, сітілайтів; б) друк банерів, сітілайтів; в) розміщення банерів, сітілайтів; г) хвилина соціальної реклами з актуальних питань охорони довкілля в ЗМІ; д) друк соціальної реклами із захисту екологічних прав та довкілля в газетах.
3. Опис технічного завдання
3.1. Перед тим як здійснювати широкоформатний друк банерів, сітілайтів соціальної реклами у сфері охорони довкілля, необхідно розробити дизайн-макет, який повинен бути виконаний за індивідуально напрацьованими ескізами. Ескізи розробляє виконавець за пропозиціями та погодженням Організації. На банері, сітілайті має бути відображена інформація про проект ЕПЛ, за яким відбуватиметься фінансування соціальної реклами, організацій – партнерів, що реалізовують проект згідно політики брендінгу донора проекту та ЕПЛ.
3.2. Використані для виготовлення банерів, сітілайтів файли повинні бути створені у форматі для створення зображення, необхідному для виготовлення поліграфічного продукту, що розміщуватиметься на банерах і стілайтах.
Виготовлення банерів має бути проведено з урахуванням специфіки широкоформатних вивісок. Для досягнення необхідного ефекту мають бути використані кольори, образи, великий шрифт, які здатні привернути увагу територіальних громад, де буде розміщені банери і які дадуть можливість максимально продовжити період експлуатації повнокольорових зображень, підвищити його стійкість до ультрафіолетового впливу, вологи.
3.3. Розміщення банерів із соціальною рекламою у сфері охорони довкілля має максимально враховувати побажання ЕПЛ і включати розміщення на чітко визначених станціях метрополітену м. Києва, на чітко визначених місцях в Голосіївському район м. Києва, на автодорогах Київ – Одеса (М 05) та/або Київ – Чоп (М 06) та/або Київ – Харків ( М 03), низки районних центрів Київської, Львівської областей та на вулицях вздовж автомобільних доріг чи пішохідних зон міст Київ, Львів.
З.4. Розміщення соціальної реклами із захисту екологічних прав та довкілля у центральних та районних ЗМІ (за узгодженим спільно списком).
Вимоги до виконавців робіт
Виконавець повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
– мати всі необхідні дозволи та ліцензії на виконання зазначених робіт;
– мати обладнання та працівників, які мають необхідні знання, кваліфікацію та досвід та/або відповідних партнерів для забезпечення їхньої наявності;
– не мати заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством;
– здійснювати підприємницьку діяльність відповідно до положень його статуту (для ТоВ) та КВЕДів, записаних в ЄДРПОУ (для ТоВ та ФОП);
– мати досвід виконання аналогічних договорів;
– мати індивідуальний підхід до роботи із замовниками послуг;
– надання можливостей виконати друк банерів терміново.
Додаткові умови:
Заявки на тендер, які надійдуть після вказаного в оголошенні терміну, не розглядатимуться. Причини відмови в підтримці тендерної пропозиції будуть надіслані кожному учасникові тендеру разом із протоколом проведення тендеру.
До участі у тендері допускаються лише такі тендерні пропозиції, які повністю
відповідають умовам тендеру і надійшли до терміну, вказаному в оголошенні. Відповідність поданих пропозицій умовам тендеру визначає Організатор тендеру. Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру без спеціальної вимоги учасника, викладеної в письмовій формі та належним чином надісланої Організатору тендеру. Якщо учасник тендеру протягом місяця від дня оголошення його результатів не висунув вимогу про повернення йому надісланих на тендер матеріалів та документів, вважається, що Організатор тендеру має право володіння ними.
Участю у тендері учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру, та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру.
Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.
Визначення переможця тендеру
Тендерним комітетом, створеним у рамках діяльності організації, буде здійснено відбір пропозиції, яка найбільше відповідатиме вимогам проекту, чинного українського та міжнародного законодавства. Надіслані на тендер матеріали не рецензуються.
Результати тендеру будуть оприлюднені на веб-сайті Організатора тендеру. http://www.epl.org.ua/
Тендерну пропозицію надавати українською мовою в роздрукованому
вигляді з додатками за адресою: вул. Івана Франка, 9, оф. 1А, м. Львів, 79005.
Документи повинні бути надіслані до 17 листопада 2017 року включно.