11 березня 2025 року відбулася чергова робоча зустріч Kоординаційної платформи Реєстру збитків для України та громадянського суспільства, в якій взяли участь понад 60 учасників. До участі також долучилися представники ЕПЛ, юрисконсульти Марта Панькевич та Соломія Баран.
Захід присвячено обговоренню практичних моментів при поданні заяв по категоріях, які вже відкриті для подання – категорія А 2.1 Смерть близького члена сім’ї та А 3.1. Пошкодження або знищення житлового нерухомого майна, а також інформуванні учасників щодо оновлення основних напрацювань від Реєстру, представлення результатів роботи організацій громадянського суспільства щодо їхньої діяльності з релевантних до Реєстру питань та присутності в регіонах, а також окреслення планів на 2025 рік.
Зустріч відкрив директор Реєстру Маркіян Ключковський, який поінформував учасників про роботу Реєстру, постійне тестування і вдосконалення системи подання заявок по відкритих категоріях, а також про відкриття нових категорії заяв, доступ до яких появиться найближчим часом, зокрема це категорія – A 2.2 Зникнення безвісти близького члена сім’ї.
Учасники заходу мали можливість поставити запитання, з якими вони стикаються у своїй роботі під час подання заяв до Реєстру збитків, та почути відповідь особисто від директора Реєстру. Варто відмітити, що не на всі питання щодо функціонування реєстру збитків є однозначні відповіді. Деякі питання доволі складні і ще потребують напрацювання рішень, або для їх вирішення потрібне внесення змін в Регламент роботи Реєстру, для чого потрібна згода 43 країн членів Реєстру.
За словами Маркіяна Ключковського, успіхи є і в започаткуванні роботи та формуванні складу Компенсаційної комісії, зокрема незабаром очікується підписання угоди про її створення. В контексті останніх подій ведеться робота і по створенні та джерелах наповнення Компенсаційного фонду, який є останньою і чи не найважливішою складовою Міжнародного компенсаційного механізму.
Також виступила директор Київського офісу Реєстру збитків Ганна Христова, яка поінформувала учасників про результати роботи офісу за 2025 рік, та наголосила на відкритості до співпраці з інститутами громадянського суспільства задля того, або якомога більша кількість осіб знали про існування Реєстру, були обізнані в його роботі, мандаті та мали доступ і правову підтримку для подання заяв по затверджених категоріях.