«ЕПЛ (надалі – Організація) бажає отримати консультаційні послуги та послуги з виконання доручень для виконання завдань проекту «Українське громадське суспільство за європейське поводження з відходами».
З метою отримання кваліфікованих послуг Організація проводить тендер.
Запрошуємо експертів, що працюють у цій сфері та мають досвід із написання аналітичних статей, розробки законопроектів та методології, аналізу директив ЄС, інших документів та імплементації їхніх положень у національне законодавство, взяти участь у тендері на закупівлю консультаційних послуг з 17 червня 2017 року до 15 червня 2019 року.
Результатом тендеру буде відбір виконавця послуги, що включатиме:
Участь у зустрічі з обговорення реалізації проекту в цілому та поставлених завдань перед експертом;
Участь у розробці методології порівняльного аналізу українського та європейського законодавства про відходи
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 2008/98/ЄС про відходи
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 1999/31/ЄС про захоронення відходів зі змінами і доповненнями, внесеними Регламентом (ЄС) №1882/2003
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 2006/21/ЄС про управління відходами видобувної промисловості та внесення змін і доповнень до Директиви 2004/35/ЄС
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 2010/75/ЄС про промислові викиди (всеохоплююче запобігання і контроль забруднень) (переглянута)
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 96/82/ЄС про контроль за загрозами значних небезпек, пов’язаних з небезпечними речовинами, зі змінами і доповненнями, внесеними Директивою 2003/105/ЄС та Регламентом (ЄС) №1882/2003
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 2002/96/ЄC щодо відпрацьоованого електричного й електронного обладнання.
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива № 94/62/ЄС Європейського Парламенту і Ради про упаковку і відходи від упаковки
Порівняльний аналіз українського законодавства та Директива 91/689/ЄС щодо небезпечних відходів
Аналіз Комюніке комісії від 21 лютого 2007 року щодо Інтерпретативного комюніке з питань відходів і побічних продуктів [COM(2007) 59] та врахування результатів аналізу при розробці законодавчих пропозицій
Порівняльний аналіз Регламент (EC) No 2150/2002 Європейського Парламенту і Ради від 25 листопаду 2002 року про статистику у сфері відходів та українського законодавства та врахування результатів аналізу при розробці законодавчих ініціатив
Аналіз Лісабонського договору в частині захисту довкілля та врахування результатів аналізу при розробці законодавчих пропозицій
Аналіз Комюніке комісії від 26 січня 2017 року щодо ролі підприємств відходи в енергію (WtE) та врахування результатів аналізу при розробці законодавчих пропозицій
Розроба 10 релізів на основі результатів порівняльного аналізу українського та європейського законодавства про відходи
Розробка пропозицій стосовно вдосконалення та гармонізації українського законодавства про відходи до законодавства ЄС про відходи. Розроблення пропозицій до документів планування національного рівня (стратегій, планів) у сфері управління відходами, які виноситимуться на громадське обговорення. Розробка концепцій інфографік для візуалізації результатів експертної роботи.
Аналіз 5 обласних програм поводження з відходами (написання запитів на отримання програм, комунікація з обласними органами влади щодо наявності та змісту наявних програм, аналіз структури на наповнення програм, розробка пропозицій щодо приведення програм у відповідність до європейських стандартів, адвокатування розроблених пропозицій. Написання 7 статей для публікації у ЗМІ з метою екопросвіти та впровадження європейських практик поводження з відходами
Участь у підготовці аналітичного звіту за результатами аналізу обласних програм поводження з відходами
Надання консультативної допомоги для написання посібника щодо участі громадськості у прийнятті екологічно важливих рішень, зокрема у сфері управління відходами. Консультативна допомога громадам у вирішенні екологічних проблем
Надання консультативної допомоги з написання посібника для органів місцевого самоврядування щодо їхніх повноважень у сфері поводження з відходами.
Якщо Вас зацікавила пропозиція, просимо надіслати фінансову пропозицію, яка повинна описувати перелік завдань/видів робіт та їх вартість, з розрахунку до вартості одного дня чи/та виконаного завдання і повинна враховувати, що термін виконання не повинен перевищувати 291 день.
Виконавець повинен підтвердити, що не знаходиться в жодній з зазначених нижче ситуацій.
(1) є банкротами або знаходяться у стані ліквідації, якщо їхніми справами управляють суди, якщо вони уклали угоду з кредиторами, припинили діяльність, є об’єктом розгляду стосовно цих питань або знаходяться у будь-якій аналогічній ситуації, що випливає зі схожої процедури, передбаченої у національному законодавстві або нормативних актах; | (Так) | (Ні) |
(2) ми або особи, які вповноважені нас представляти, брати участь у процесі прийняття рішень чи їх контролювати, були засуджені за злочин, пов’язаний з їхньою професійною поведінкою, за вироком компетентного органу, який не підлягає оскарженню; | (Так) | (Ні) |
(3) ми є винними у тяжкому професійному правопорушенні, доведеному будь-якими засобами, які бенефіціар може обґрунтувати; | (Так) | (Ні) |
(4) ми не виконали зобов’язання стосовно сплати внесків на соціальне страхування або податків згідно з положеннями законодавства країни, в якій вони засновані, країни бенефіціара або країни, де має виконуватися контракт; | (Так) | (Ні) |
(5) ми не виконали інших зобов’язань, пов’язаних зі сплатою внесків на соціальне страхування чи податків у відповідності з нормами законодавства країни, в якій вони засновані чи країни контрактуючого органу чи країни, де має реалізовуватися контракт. | (Так) | (Ні) |
(6) ми або особи, які вповноважені їх представляти, брати участь у процесі прийняття рішень чи їх контролювати, є об’єктом вироку, що не підлягає оскарженню, за шахрайство, корупцію, участь у злочинній організації, відмиванні грошей або в будь-якій інший незаконній діяльності, яка завдає шкоди фінансовим інтересам ЄС; | (Так) | (Ні) |
(7) на даний момент підлягаємо адміністративному покаранню згідно розділу 2.3.4 Практичного путівника. | (Так) | (Ні) |
Додаткові умови:
Заявки на тендер, які надійдуть після вказаного в оголошенні терміну, не розглядатимуться. Причини відмови в підтримці тендерної пропозиції будуть надіслані кожному учасникові тендеру разом із протоколом проведення тендеру.
До участі у тендері допускаються лише такі тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендеру і надійшли до терміну, вказаному в оголошенні. Відповідність поданих пропозицій умовам тендеру визначає Організатор тендеру. Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру без спеціальної вимоги учасника, викладеної в письмовій формі та належним чином надісланої Організатору тендеру. Якщо учасник тендеру протягом місяця від дня оголошення його результатів не висунув вимогу про повернення йому надісланих на тендер матеріалів та документів, вважається, що Організатор тендеру має право володіння ними.
Участю у тендері учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру, та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру.
Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.
Визначення переможця тендеру
Тендерним комітетом, створеним у рамках діяльності організації, буде здійснено відбір пропозиції, яка найбільше відповідатиме вимогам проекту, чинного українського та міжнародного законодавства. Надіслані на тендер матеріали не рецензуються.
Результати тендеру будуть оприлюднені на веб-сайті Організатора тендеру. http://www.epl.org.ua/
Тендерну пропозицію надавати українською мовою в роздрукованому
вигляді з додатками за адресою: вул. Івана Франка, 9, оф. 1А, м. Львів, 79005.
Документи повинні бути надіслані до 2 червня 2017 року включно.”