Екологічне маркування – це символ, зображення чи формулювання на етикетці певного товару чи в його документації, що свідчить про екологічні аспекти цього товару. Екомаркування покликане інформувати споживача у стислій формі про екологічні переваги товару та схилити його купити саме той товар, який буде мати менший вплив на довкілля. Символи екологічного маркування можуть бути найрізноманітнішими.
Згідно із результатами опитувань, проведених у листопаді-грудні 2018 року1, для 30 % громадян екомаркування відіграє важливу роль у ваших рішеннях щодо покупки. У той же час, 35 % ніколи не звертають увагу на етикетки, при чому найбільше на Півдні та Сході. 8 % опитаних взагалі не знають, що таке екомаркування, і таких більше на Заході.
Деякі продукти мають екологічне маркування, яке засвідчує, що вони екологічно чисті. Яка з наведених точок зору найближча до вашої? (% серед усіх респондентів, N=2034, NЗахід=565, NЦентр=697, NПівдень=497, NСхід=275)
Найбільшу увагу екологічному маркуванню приділяють представники молоді з вищою освітою, високим або середнім достатком, та які працюють як спеціалісти, підприємці або самозайняті.
Наші контакти:
+380 32 225 76 82
office@epl.org.ua
1 Опитування проводилося Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення Міжнародної благодійної організації «Екологія-Право-Людина». У рамках дослідження було проведено 2034 інтерв’ю з респондентами, які проживають у 110 населених пунктах України. Питання взято з опитувальника міжнародного проекту порівняльних досліджень Євробарометр (Спеціальний випуск).