а/с 316, м. Львів, 79000

+380 32 225 76 82

office@epl.org.ua

3901.Методичні рекомендації щодо моніторингу та оцінювання регіональних програм поводження із твердими побутовими відходами (2015-04-22)

( Екологія/Відходи/Дослідження ЕПЛ )

... Мелень-Забрамна О. М. Методичні рекомендації щодо моніторингу та оцінювання регіональних програм поводження із твердими побутовими відходами / За заг. ред. Кравченко О. В., — Львів: ЕПЛ, 2013, 12 с. Методичні рекомендації щодо моніторингу та оцінювання регіональних програм поводження із твердими побутовими відходами будуть корисними перш за все представникам владних структур, на яких безпосередньо покладені функції... ...

3902.Звіт про стратегічну екологічну оцінку (2015-04-22)

( Екологія/Відходи/Дослідження ЕПЛ )

... Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту обласної програми поводження з тпв на 2012–2020 рр. (проект) / Автори: Войціховська А. С., Мелень-Забрамна О. М., Нагорна О. О. За заг. ред. Кравченко О. В. — Львів, 2013, 40 с. Однією з найважливіших та найнагальніших проблем у Львівській області є продукування та накопичення відходів, об`єми яких зростають стрімкими... ...

3903.Чи правомірна утилізація батарейок у Львові? (2015-04-22)

( Екологія/Відходи/Дослідження ЕПЛ )

... У ЗМІ неодноразово висвітлювалася інформація про збір та утилізацію батарейок львівським ДП «Аргентум». До Львова почали звозити батарейки зі всієї України. До прикладу, зі статті «В селах Крыма начали устанавливать контейнеры для сбора использованных батареек» дізнаємося, що не лише будуть встановлені контейнери для збору батарейок, а й те, що зібраний матеріал буде відправлений на утилізацію... ...

3904.Доступ до актів перевірок суб’єктів господарювання – можливість для громадського контролю у сфері охорони довкілля (2015-04-22)

( Екологія/Акти перевірок/Дослідження ЕПЛ )

... Наталія Проць, експерт ЕПЛ з правових питань проекту «Посилення ролі громадянського суспільства у сприянні Уряду в процесі реалізації Стратегії ЄС для Дунайського регіону» Державна екологічна інспекція України (надалі – ДЕІ України) – один з ключових органів державної влади, покликаний забезпечувати законність та правопорядок у сфері охорони навколишнього природного середовища. Втім інформація про діяльність цього органу,... ...

3905.До ЕЛП звернувся зі скаргою Зашківський сільський голова Чекайло Оксана Володимирівна (2015-04-22)

( Екологія/Адміністративна реформа/Консультації )

... До ЕЛП звернувся зі скаргою Зашківський сільський голова Чекайло Оксана Володимирівна з приводу неправомірного здійснення спеціального водокористування ЛМКП «Львівводоканал» у селі Зарудці Жовківського району Львівської області, яке знаходиться у підпорядкуванні Зашківської сільської ради. Вода, яку ЛМКП «Львівводоканал» надає місцевим жителям, дуже часто є забрудненою та не відповідає всім нормативам якості. ЕПЛ звернулася до Державної екологічної... ...

3906.Наслідки адмінреформи для заповідної справи (2015-04-21)

( Екологія/Адміністративна реформа/Дослідження ЕПЛ )

... Внаслідок реформи державного управління в Україні у 2010-2013 роках припинила існування Державна служба заповідної справи. Зробивши це, держава унеможливила процеси розвитку мережі природно-заповідного фонду в Україні. Відповідно до Закону України «Про природно-заповідний фонд України», створювати заповідні об’єкти та керувати їхньою діяльністю мають саме органи, які скасували. Протягом 1992-2013 років частка природно-заповідного фонду в Україні збільшилася ... ...

3907.Практичні аспекти реалізації адміністративної реформи в Україні (2015-04-21)

( Екологія/Адміністративна реформа/Дослідження ЕПЛ )

... Реформування системи органів охорони навколишнього природного середовища викликає стурбованість з кількох причин. По-перше, обласні управління Мінприроди — єдині органи, які володіли архівами природно-заповідного фонду, оскільки територіальні органи Державної служби заповідної справи ліквідовані. Мінприроди у своїй відповіді на інформаційний запит ЕПЛ від 24. 07 2013 року № 7033/06-1/13 чітко зазначило, що структурні підрозділи обласних державних адміністрацій... ...

3908.Ліквідація територіальних управлінь Міністерства охорони навколишнього природного середовища та аналіз повноважень новостворених (2015-04-21)

( Екологія/Адміністративна реформа/Дослідження ЕПЛ )

... Постановою Кабінету Міністрів України від 13. 03. 2013 року № 159 «Про ліквідацію територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища» ліквідовані територіальні управління ОНПС. З метою забезпечення передачі повноважень від територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям в місцевих держадміністраціях створили структурні підрозділи екології та природних ресурсів відповідно... ...

3909.Реорганізація ключових органів у сфері державного управління охорони навколишнього природного середовища (2015-04-21)

( Екологія/Адміністративна реформа/Дослідження ЕПЛ )

... Варто зазначити, що 2011 рік став роком суттєвих змін у сфері державного управління охорони навколишнього природного середовища. Відповідно до Указу Президента України № 452/2011 від 13 квітня 2011 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», утворено Міністерство екології та природних ресурсів України. Шляхом реорганізації Міністерства охорони навколишнього природного середовища України створено і Державну екологічну... ...

3910.Міністерство екології та природних ресурсів України порівняльна характеристика повноважень до і після проведення адміністративної реформи (2015-04-21)

( Екологія/Адміністративна реформа/Дослідження ЕПЛ )

... Ключовим органом у сфері ОНПС є Міністерство екології та природних ресурсів України (надалі – Мінприроди). Варто зазначити, що до проведення реформи, дане міністерство носило назву Міністерство охорони навколишнього природного середовища. Сам факт зміни назви профільного органу із виключенням ключового слова – «охорона», переносить акцент, нівелює основну мету діяльності – забезпечення охорони довкілля. Забігаючи наперед, варто... ...

Cторінка 391 із 455