Учасники онлайн-курсу ЕПЛ вже завершують вивчення теми 3 модуля – Захист біорізноманіття та збереження ПЗФ. Попереду ще здача контрольної роботи та 2 місяці дослідження теми 4 управління відходами та теми 5 –управління водними ресурсами.
За цей час активними та успішними слухачами курсу стали більше 30 учасників, серед яких є і активісти, і працівники органів місцевого самоврядування, і науковці, і представники установ ПЗФ та освітніх закладів.
Під час першого модуля, який був присвячений процедурі Стратегічної екологічної оцінки. Слухачі мали можливість покращити свої знання практичним завданням, а саме пошуком та аналізом 20 документів національного та регіонального рівня, що проходили СЕО, та звітів про СЕО цих документів. Також неабияку активність виявили учасники на форумі, де крім запропонованих 5 тем, слухачі ініціювали ще обговорення 34 проблем, що їх цікавлять: процедурних моментів проведення СЕО, підвищення її ефективності, або питання виникали щодо конкретних документів державного планування, які повинні чи не повинні підпадати під СЕО. Тема Стратегічної екологічної оцінки так зацікавила слухачів, що один із них підготував есе на тему СЕО та здав його, випереджаючи графік.
Модуль 2, що був присвячений ОВД, біля 30 учасників успішно здали контрольні роботи, та перейшли до опрацювання модуля 3. Також учасники були активними на форумі, та запропонували свої 18 дискусійних тем (із яких лектором модулю було запропонувано лише 5). Так, найбільш гарячими виявлилися теми:
Яка форма участі громадськості у процедурі ОВД, на Вашу думку, є ефективнішою: письмові зауваження і пропозиції чи громадські слухання?
В чому причина низької участі громадськості в процедурі ОВД?
Чи виправданим є запровадження в Україні високих стандартів участі громадськості у процедурі ОВД?
Учасники онлайн-курсу ЕПЛ вже завершують вивчення теми 3 модуля – Захист біорізноманіття та збереження ПЗФ. Попереду ще здача контрольної роботи та 2 місяці дослідження теми 4 управління відходами та теми 5 –управління водними ресурсами.
За цей час активними та успішними слухачами курсу стали більше 30 учасників, серед яких є і активісти, і працівники органів місцевого самоврядування, і науковці, і представники установ ПЗФ та освітніх закладів.
Проєкт реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Нідерландів.