Супермаркет Rema 1000 у норвезькому Тронгеймі вирізняється від інших продовольчих магазинів екологічністю і раціональністю. На його даху розташовані сонячні модулі, на вході повітряна завіса відділяє тепле повітря від холодного, а взимку будівлю обігріває геотермальна енергія.
Центральним постачальником тепла є електричний тепловий насос, який отримує тепло з глибини 170 м. Його теплова потужність у 4-5 разів вище за спожиту електроенергію. Надлишок тепла направляється на обігрів підлоги або розтоплює кригу і сніг на під’їздах до супермаркету. Влітку насос забезпечує охолодження.
Систему опалення супермаркету площею 1400 м² підтримуює тепло, що відводиться від числених холодильників і морозильників. Головна холодильна установка застосовує діоскид вуглецю замість шкідливих для клімату галогеномістких холодоагентів. СО2 не несе небезпеки для довклілля, оскільки його використовується незначна кількість. Комбіновані установки з кондиціонування, обігріву і вентиляції забезпечують комфортну температуру для покупців.
Лише частина електроенергії поступає з загальної електромережі. Залишок постачають сонячні панелі на даху. Розумні лічильники постійно отримують інформацію про актуальну ціну на електроенергію і використовують електрику з мережі лише тоді, коли вона найбільш дешева. Якщо ж ціни високі, охолодження призупиняється. Звичайно, температура не знижується настільки, що псуються продукти. Крім того, у період дешевої електроенергії охолодження здійснюється більш інтенсивно і створює буфер холоду на період подорожчання.
Супермаркету Rema 1000 вдається заощадити 30-50% енергії. За даними датської компанії у сфері кондиціонуючої техніки Danfoss, яка разом з норвезьким науково-дослідним інститутом Sintef Energy Research розробила і встановила у супермаркеті систему рекуперації тепла, це 25 000 євро на рік. Економія енергії вигідна передусім для покупців, тому що у Rema 1000 з’явилась можливість запропонувати свої продукти дешевше.