а/с 316, м. Львів, 79000

+380 32 225 76 82

office@epl.org.ua

Доступ до інформації

ДОСТУП ДО ЕКОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗА ЕЛЕКТРОННИМИ ЗАПИТАМИ

Із розвитком комунікаційних технологій, коли майже кожен школяр користується електронною поштою, логічним постає питання про те, чи можна направляти інформаційні запити електронною поштою і чи покладено на органи державної влади обов’язок відповідати на такі запити і у якій формі. Прийнятий у 2011 році Закон України «Про доступ до публічної інформації», який встановлює порядок доступу до…

Право осіб на доступ до екологічної інформації, розпорядником якої є підприємство

Для того, аби реалізувати чи захистити своє право на безпечне для життя та здоров’я довкілля, потрібно володіти екологічною інформацією. Конституція України гарантує кожному право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб – на свій вибір. Про це йдеться, зокрема, в ст. 34 Конституції України. Тобто право на інформацію має…

Оскарження відмови у доступі до публічної інформації до Уповноваженого ВРУ з прав людини

Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб – на свій вибір. (ст. 34 Конституції України) Право на доступ до публічної інформації гарантується обов’язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом. (ст. 3 ЗУ «Про доступ до публічної інформації») Проте іноді розпорядники інформації неналежно…

unnamed Стихійні звалища: шкода здоров’ю і довкіллю та рекомендації

Ще 40 років тому в Україні практично не було пластикової упаковки. Продукти харчування продавалися в паперовій обгортці, залізних бляшанках або скляних пляшках. Все це розкладалось у довкіллі або здавалось у пункти прийому вторсировини. Більшість спожитого в сільській місцевості було продуктами власного виробництва, тобто вирощеним на власних ділянках, а отже – взагалі не мало упаковки. В…

Як підготувати запит на інформацію та звернення: консультація ЕПЛ

Прозорість діяльності влади і відкритість інформації є одними із основних засад сучасної демократії. Без достовірної і повної інформації неможливо зробити свідомий вибір у будь-якій сфері нашої діяльності. У жодній сфері суспільного життя без доступу до інформації про діяльність влади неможливо здійснювати громадський контроль за нею, неможливо вчасно висловлювати свою позицію і брати участь у прийнятті…

Стосовно законності відмови ЛМКП «Львівводоканал» відкрити інформацію про те, чиїми стоками пахне Львів

У серпні 2012 р. ЛОГО «Львівський прес-клуб», керуючись законом «Про доступ до публічної інформації,» надіслав два запити до ЛМКП «Львівводоканал» щодо підприємств, із якими Водоканал уклав договори про прийняття в каналізаційну мережу міста і додаткове очищення наднормативно забруднених стічних вод, які об’єми цих стоків і скільки коштує таке доочищення. ЛМКП «Львівводоканал» відмовився надати відповідь бодай…

ЩОДО СТАТУСУ ПОПРАВКИ ДО ОРГУСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ ПО ГМО ТА КИЇВСЬКОГО ПРОТОКОЛУ

Із часу підписання Оргуської конвенції до неї були внесені поправки щодо участь громадськості у прийнятті рішень щодо умисного вивільнення в навколишнє середовище та реалізацію на ринку генетично модифікованих організмів, а також на виконання статей 5 та 10 був розроблений і підписаний Протокол  про реєстри викидів та переносу забруднювачів. На жаль, на сьогоднішній день жоден із…

Стан виконання Україною рішення Третьої Наради Сторін Оргуської конвенції

Третьою нарадою Сторін Конвенції про доступ до інформації, участь громадськості у процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля (далі – Оргуська конвенція) прийнято рішення ІІІ/6f  щодо дотримання Україною своїх зобов’язань по Конвенції, яким повторно констатовано, що Україна порушує вимоги Конвенції, не бере участі в достатній мірі в процесі розгляду питань…

Cторінка 1 із 1