Чинне законодавство про державну службу не передбачає призначення тимчасово виконуючого обов’язки на держані посади. Це підтверджується листом Національної агенції України з питань Державної служби від 23 березня 2015 року, ознайомитись тут.
Успадкована Україною радянська бюрократична система пручається демократичним та європейським змінам. Кулуарність прийняття рішень та страх відповідальності не хоче пропустити відкритості та відповідальності представників влади перед народом України, який є єдиним джерелом влади.
25 грудня 2015 року Міністерство екології та природних ресурсів (Мінприроди) призначило виконуючим обов’язки директора Національного природного парку «Нижньодніпровський» Яковлєва І.О., у супереч процедурі призначення на посади керівників об’єктів ПЗФ, а отже, без погоджень призначеної процедури із Херсонською Обласною державною адміністрацією, що підтверджується листом Херсонської ОДА NoТ-223/14-15/82/313 від 05.01, ознайомитись тут.
Недотримано процедуру також із точки зору публічності призначення на посаду керівника НПП «Ніжньожніпровський», чим порушені вимоги законодавства та права зацікавленої громадськості, яка здійснила значний внесок у процес створення національного природного парку «Нижньодніпровський».
На думку, Петра Тєстова, «Такі дії міністерства – це доказ не професійності Мінприроди якісно управляти охороною довкілля. Професіоналізм не сумісний із порушенням законодавства, процедур та закритістю під час прийняття рішень. Я разом з колегами з різних міст України неодноразово брав участь в нарадах різноманітних рівнів, де переконував представників різних органів влади та місцевого самоврядування у необхідності створення національного природного парку «Нижньодніпровський». Ми запевняли, що створення національного природного парку дозволить не тільки зберегти цінні природні комплекси дельти Дніпра, але й створить нові можливості для розвитку Херсонщини. Процедура призначення на посаду т.в.о директора наводить на думку, що керівництво Мінприроди використало ресурси громадськості, для виконання функцій Мінприроди із створення НПП та створення ширми публічності, але на етапі призначення директора та формування структури НПП показало справжні наміри та повернулось до старих схем «споживання» бюджетних коштів без мети збереження та охорони довкілля.»
ЕПЛ закликає Антикорупційного прокурора, Рахункову палату, Національне агентства України з питань державної служби перевірити законність дій т.в.о. Міністра екології та природних ресурсів та начальника департаменту заповідної справи Мінприроди пана Іваненко щодо призначення т.в.о. директора НПП «Нижньодніпровський» та вжити заходів для припинення призначення т.в.о. на державні посади в обхід законних вимог та процедур.